Monday, August 6, 2018

LEVS-KIYZ, MILKBOOSTER CHEWABLE CANDY

Buat pengetahuan semua Mikkae Milk adalah rangkaian produk dari MNM (Mommy Noah Mikaiil) bukan ada Susu Kambing jer tau. Ada macam2 lagi termasuklah Levs-Kiyz Milkbooster Chewable Candy ni

APA YANG ANDA PERLU TAHU TENTANG LEVS-KIYZ, MILKBOOSTER CHEWABLE CANDY

Pada yang masih tertanya-tanya tentang apa kobondo LEVS-KIYZ nih ? Terbelit-belit lidah nak sebut ha. 😆

Produk diformulasi dengan TUJUH bahan makanan PENGGALAK susu iaitu delima, habbatus sauda, halba, susu kambing, kurma, kismis dan avocado.

Pendek kata, semua makanan PREMIUM berkhasiat tinggi untuk menggalakkan pengeluaran susu ibu disamping menghasilkan susu yang BERKUALITI untuk anak-anak.

Kalau mak-mak makan, bukan setakat meningkatkan pengeluaran dan kualiti susu ibu je, ada BONUS TAMBAHAN lagi tau !

Bonus MENCANTIKKAN lagi kulit dan menambah TENAGA badan mommies. Sebab apa ? Sebab pakai pun dah bahan premium yang berkualiti tinggi, sudah tentulah kesan pun HEBAT !

Mommies yang risau-risau tentang eh bahaya ke tak, halal ke tak, memudaratkan ke tak, meh sini admin kabo, TAK PAYAH RISAU. LEVS-KIYZ dijamin HALAL, diperbuat di kilang bertaraf GMP, lulus ujian MARDI dan mematuhi akta makanan KKM.

Rasa pun sodapp. Ada mommies yang takleh nak telan susu kambing ke habbatus sauda ke, meh telan je LEVS-KIYZ ni. Gigit-gigit pun sedap. Perisa Vanilla dan ramai komen ada sikit-sikit rasa halba tu. Siap ada yang beritahu rasa macam makan nasi dagang pulak. 🙈

Dalam 1 botol ada 30 tablets tau. Kalau untuk maintain stok susu, makan sebiji sehari sebelum menyusu, cukup untuk sebulan. Kalau nak tingkatkan susu, makan 2 biji sebelum menyusu, 2 kali sehari untuk 3 hari berturut-turut. Lepastu makan satu biji sehari balik untuk maintain.

Berminat ?

Whatsaap 601156254769


Penghantaran Seluruh Malaysia
COD/Pickup Shah Alam

No comments:

Post a Comment