Sunday, August 12, 2018

SUSU KAMBING ORGANIK MEMBANTU WEIGHT LOSS


Mikkae Pure Milk boleh membantu kawal berat badan? Betul ke ?

Ye, boleh. Sebagai alternatif  daripada kita minum susu yang dicampur dengan gula, maltodextrin, high fructose corn syrup dll yang penuh kalori tuh, eloklah kita boleh BERTUKAR kepada Mikkae Pure.

Kenapa Mikkae Pure boleh membantu ?

✅ Mikkae Pure adalah susu kambing organik yang merupakan 100% kandungan susu kambing TANPA sebarang campuran lain seperti gula, maltodextrin, high fructose corn syrup, pengawet, penstabil dll.

Jadi  kita dapat minum minuman susu kambing lemak berkrim, SEDAP tanpa gula.


Tahukah anda minuman yang diminum kebanyakannya mempunyai TINGGI gula dan kalori. Hidden sugar orang kata. Tak nampak gula, tak nampak lemak tapi sebenarnya kita tengah minum minuman tinggi kalori dan gula. Scary kan ?

 DUA faktor yang susu kambing ada untuk membantu proses misi kurus :

Susu kambing organik ni TINGGI protin 
Kadar protin dalam Mikkae Goat adalah 26-28g untuk setiap 100g. Kiranya 6-8g protin untuk setiap 10g.

Bila tinggi protin maksudnya ia mengenyangkan perut untuk masa yang lebih lama dan bagus untuk mereka yang nak berdiet atau mengawal berat badan ni.

Protin juga penting untuk mereka yang bersenam dan kaki gym semua untuk repair balik sel otot dan membina otot baru. Tambah lagi protin dari susu kambing berbeza daripada protin daripada sumber lain kerana ia lebih mudah dihadam, dicerna dan diproses untuk kegunaan badan !



✅ Kedua, Linoleic acid dalam susu kambing juga boleh membantu uolls mengurangkan lemak badan tau. Susu kambing juga tinggi kandungan Linoleic acid.


Sekarang dah faham kenapa MIKKAE PURE membantu uolls dalam misi WEIGHT LOSS

Berminat ?

Whatsaap 601156254769
Penghantaran Seluruh Malaysia

COD/Pickup Shah Alam

Credit: https://www.facebook.com/pg/koleksimnm

No comments:

Post a Comment