Wednesday, June 6, 2018

Resepi Cantik & Sihat bersama Mikkae Milk dari Mommy Noah Mikail (MNM)

Langkah 1 Campur 2 skop Mikkae Milk bersama 200ml air suam.
Langkah 2 Masukkan puri KURMA (option lain: boleh gunakan madu).
Kekangan masa nak kisar kurma tiap kali nak bancuh? Jimatkan masa. Sediakan stok puri kurma, tahan sebulan dalam fridge. Rendam, lenyek dan panaskan sebentar, Simpan dalam bekas kedap udara di dalam fridge Langkah 3 Masukkan BADAM yg telah disangai & dikisar.
Kekangan masa nak bakar badam tiap kali nak bancuh? Jimatkan masa.Sediakan stok badam yang dibakar. Bakar sekaligus dalam kuantiti kudapan sebulan. Simpan dalam bekas kedap udara. Langkah 4 Boleh tambah bahan lain lagi seperti buah2 (pisang/avocado/mangga/beri), sayur2/ serbuk protein/ kekacang/ yogurt/ dried fruit/ kunyit, dll.
SIAP Rasanya sungguh enak dan semestinya amat berkhasiat. Cantik luar dalam.
FAKTA : 🥛Susu kambing sangat bagus untuk mencantikkan kulit dan kesihatan menyeluruh. 🥛TERBUKTI susu kambing lebih bagus berbanding susu lembu dari segi khasiat dan keserasiannya untuk manusia. 🥛Kurma pula adalah salah satu SUPERFOOD yang ada. 🥛Dalam sebiji kurma ada pelbagai jenis nutrisi dan zat yang diperlukan oleh manusia setiap hari. Berminat nak dapatkan Mikkae pure goats milk atau kurma premium Ajwa dan Mariami? Dua2 pun kami ada jual. dan oh ye roasted pistachio gak..😘

Berminat dengan Susu Kambing Mikkae? 
Whatsaap 601156254769

Penghantaran Seluruh Malaysia
COD/Pickup Shah Alam

Susu Kambing Mikkae Shah Alam

No comments:

Post a Comment